Tuesday, August 18, 2009

things i don`t do

wa telah di tagged oleh incik edya kawan wa yg lebih sepuluh tahun wa kenal...dier suruh wa bikin ini tag sebab nk kasik tau yg blog dier tu wujud...heheheh..baik...ade byk gak laaa mende2 yg wa tak akan buat sbnrnye nih..tp malas wa nk tulis byk sebab musim malas dah tiba...jadi bersedia utk malas...

okeh...bende yg paling wa tak akan buat adalah bende2 yg ade berkaitan ngan kaler pink....tak kisah lah pakai baju ke, henpon kaler pink ke, beskal kaler pink ke, org lain suruh wa bawak keter kaler pink dier ke...memang tak laaaa....harta bende wa yg kalu ade se "coet" kaler pink pun pasti wa akan musnahkan...ape giler hero ade melekat kaler pink..langsung hilang imej gagah...pernah satu hari member wa nk suruh wa jd pengapit utk dier dan suruh wa pakai baju kaler pink..perrgghhh...wa lagik sanggup pakai baju koboi time dier bersanding..cepat2 dier tukar kaler...tau takut......

dannnnnnnnnnnnn........wa baru jee beli kasut baru time wa kt bandung..memang mantap kasut tu...bile dah smpi malaysia wa check balik ade tulisan kaler pink plak kt tapak dier...besar plak tu kaler pink tu....apa critaaaaaaa????

9 comments:

paiseh said...

mana tag nye??

A D I A said...

tu la benci2 membawa padah. tapi takpe la setakat kat tapak je, leh pijak2.

la belle said...

pink owh?

Ki Moira said...

yaaaa sudah kena jinx pink! haahahhaha

erna said...

encik oyett. wa nampak lu dekat ou tadik. kan? kan? kire2 jam 6.30pm waktu malaysia barat

oyett said...

Ya betol...wa kt ou la td..jenguk kawasan..apesal lu tak tego wa?

Qaseh said...

jangan membenci..sok2 makin benci makin dekat ngan lu....

erna said...

semlm nmpknye encik oyett begitu gumbira bergelak ketawa sakan mls la nk tegur.lagipun lupe pakai spek. xpasan kot

erna said...

semlm nmpknye encik oyett begitu gumbira bergelak ketawa sakan mls la nk tegur.lagipun lupe pakai spek. xpasan kot