Tuesday, October 13, 2009

asri punya pasal

Entri ni bersangkut paut ngan entri kt bawah


Hape jadah si mangkuk asri ni nk dtg beraya kt umah wa pkol 11 mlm plak tu..bersungguh2 plak tu..rupe2 nye dier ade muslihat rupenye..patut la beriya2 nk jmpe wa..memang licik..cilakak benar..musibat ni dtg ngan kengkawan dier...duduk sembang baikkk punya pasal MLM...hantuuuuu...terjerat wa...ape yg diorang bincang tu mmg sumpah tak masuk otak..siap ckp "modal kecik..bulan2 dpt 20 ribu..kena carik 3 kaki je kt bwh"...cilakak benarrr..siap kasik wa flyers ngan form lagik...ade la dekat 2 jam dok sembang pasal mende ni...wa dok layan rokok je...

Okeh...masa utk pulang....dah pkol 1 lebih dah ni...tiba2.....tu diaaaaaa..road block...keter depan lepas, keter lg satu lepas...time keter wa je sangkut..bangsattt...ketepi wa..
"Hah...ni dr mane ni?"...babi...kerek benar cara polis tu soal wa
"Dr jmpe kawan tadi" wa menjawab secara ustat
"Mintak lesen ngan ic"
"Nah..jaga2...ic wa tu mahal" wa cube berseloroh ngan brader polis tu..gampang..lawak wa tak cukup kelakar pasal dier diam je..
"Ni ape pesen ni mlm2 jmpe member..siang2 tak bole ke?"...perrghhh..ini sudah lebey ni

"Bang...wa br je lps kena paksa join MLM ni..flyers dier pun ade ni ha..apa kata kalu lu join sekali...ajak member2 sekali..modal kecik bulan2 bole dpt 20 riban...carik 3 kaki je"...

Brader polis dok tgk jee flyers tu...ntah ape yg dier baca pun wa tak tau..lama jgk lah...tiba2....

"Best nih..mintak no tipon ko..abis operasi ni aku cll ko"...

Hahahahahahahahahhahahahahahahahah....kalu menjadi ni, ni lah perkara paling bangsat dlm hidup wa...buta2 bole buat duit..sorry la asri..wa lagi genius

1 comment:

paiseh said...

mana ayat jampi..?