Saturday, July 4, 2009

review "TRANSFORMERS"....kali nih btol2 nyer review..wa tak memain

tadi wa g tgk transformers...hampa wa....sebab wa bajet ade pompuan telanjang2 berlari2 sebab baju diorang terbakar sebab rumah dier kena serang ngan robot jahat...tapi takde pun..keciwa wa...disebabkan takde org telanjang2 wa kasik 1 bintang je...

*update...dah laa wa marah ngan citer transformers nih sebab takde pompuan telanjang2 berlari2 time rumah terbakar, skang nih dlm kepala otak wa ni plak ade lagu anita sarawak plak!!!!hape ke sakit mlm nih..........................

7 comments:

adiepot ketepot said...

mmg dah petunjuk la 1st time ko pegi takde teket. tapi degil, nak jugak tgk...

macha_sezs said...

kalau tak silap aku, cerita tu rating dia U,sesuai untuk tontonan umum.....




celah mana nak ade pompuan telanjang???!!

Anonymous said...

best nye blog encik ni. pervert sesangat.

imahgiro said...

mak aih..otak blue betoi..tapi lawak la..hah hah hah

Qaseh Qasturi said...

Hadoiii...hampehh la otak lu yettt..

Syahirdarksyde said...

ade megan fox lari2, takyah pepuan telanjang pon xpe bai. da cukop menerujakan

zeewa said...

kpale otak sewel..
Taleh pkai btul..
nk tgk tlanjang tgk blue la bang oi!!!