Sunday, February 1, 2009

hari ahad adalah hari minggu

hari ni bangun tido sebab kena marah ngan incik ibu...best kan????



"kang kalau aku simbah ngan air kang baru tau"

-garang-

12 comments:

shee said...

hahaha kesian die kna pakse bgn :p

HazirahMahadzir said...

tk rock la wehh weekend kne bgn awal..

*try ckp mcm tu kt incik ibu..dan khabarkan hasilnye kpd saye ye..

ahaha~

buhsann said...

wa ada kena juga ugutan centu skali skale.
arghhh.


gerun!

jane said...

salam yet,

heheh...dah tua2 gendut pun kena gak eh...bagus incik ibu!

erna said...

aku pun selalu kena gitu. hehe aku paham bagaimana perasaannye :p

cj7 said...

aku ad idea;"kalau incik ibu simbah,jangan ke kemboja,ke etopia pon oyyet sambut itu baldi"

jajazuzu said...

blog hopping...

salam utk tuan punya blog...

haaa.....ada gak org shah alam yg bgn lambat arini yer. igt suma bgn awal td..

mugiwara said...

subuh smpt x?

agaknye...incik ibu kejut subuh pn xdgr...

huhu~

m'Z faRa.. said...

kenape incik ibu terlalu marah 2..???

o-y-e-t-t said...

kepada sheera,
hehehe...penat tau nk bukak mata

kepada hazirah mahadzir,
oii...jgn derhaka laaa...wa tanak kena sumpah jadik batu

kepada buhsann,
hehehe..takut kan kena jerkah mcm tu

kepada jane,
incik ibu sayang wa

kepada erna,
heheheh....tapi wa perasan kekadang tu ade rase oren sikit2

kepada cj7,
hehehe...lu memang rock...kalu dier baling kipas wa nk lari mane??gunung fujiyama?

kepada jajazuzu,
haaaa..harapan nk g mkn nasik lemak gembira pun terbantut...cisss..selamat datang org shah alam

kepada mugiwara,
errrkkk...dah laa....sempat

kepada m'z fara,
sebab wa janji nk tolong dier kemas rumah

tasikmerah said...

ibu2 mmg garang. he he.


.

o-y-e-t-t said...

kepada tasikmerah,
ha`ah...dulu wa penah kena libas ngan getah paip siram bunga...dier punye melekat smpi berlobang kaki wa..ahahaha