Tuesday, February 17, 2009

menyirap

gile...jamban susah nk flush...takkan incik bob beli jamban tu kt kedai potong kot

8 comments:

HazirahMahadzir said...

uhhhhhhhhhhhh~~

Qaseh.Darwisy said...

macam2 masalah la lu ni..jamban pun x reti nk handle..

cabincrew are here not to kiss ur ass said...

time mak pak takdak la jamban tak boleh flush..padehal benda tu ok je flush selama ni.ke dia boikot sama kamu oyett..kamu mesti berak bersepah ni

paiseh said...

hoh.. tengok tajuk, gua ingat lu minum sirap..

k.e.r.i. said...

tu la pasal.
ingatkan entry nak citer wat 1st time buat sirap.
haha

tasikmerah said...

ada je yg tak kena bila apak lu tak de, kan?

banyak dosa lu nih. hahahaha....


.

m'Z faRa.. said...

curah je la pakai air kolah...
haaa...!!!

o-y-e-t-t said...

kepada hazirah mahadzir,
lu ngah teran berak ke??

kepada qaseh,
ahahaha....jamban tu masih ditahap anak dara lagik

kepada cabincrew are here not to kiss ur ass,
jamban buat perangai...uishhh...mane ade berak bersepah

kepada paiseh,
ahahah...layan gak kan sirap time2 musim panas nih

kepada k.e.r.i,
haaa..lu mau buatkan wa segelas??trima kasey

kepada tasikmerah,
jgn laaa ckp mcm nih..dah suku giler dah wa nk hendel rumah nih

kepada m'z fara,
sorry...jamban di marriot hotel dah takde air kolah okeh!!!