Wednesday, April 8, 2009

hari jadi yg ke 28

hari jadi yg ke 28...dimulakan dgn demam dan sakit2 sendi dan sakit tekak yg melampau...2 kali pegi klinik dan 1 kali kene enjet kt pungkok...memang terbaik...rase mcm nk melempang org pun ade gak...

hari jadi yg ke 28...incik ibu tersenyum bangga...masak lauk feveret anaknya yg kuat mentedarah nih...ada 2 choice...1) sup ayam.... 2) sambal sotong.... dah tentu2 wa kena amik sup ayam sebab wa takleh nk makan mende yg pedas...lagi tersenyum bangga incik ibu bile tgk wa lepas mkn terus duduk menahan gigil sebab tak leh nk isap rokok..

hari jadi yg ke 28...ahhhh....biarlah wa ngah sakit2 nih, wa tetap nk claim present dr lu org...wa makan ubat byk2 biar cpt sembuh...dah elok sakit2 nih memang wa g tuntut kt sorang2...

*update pkai henpon
**entri mcm sampah..idea tarak...kepala serabut tahan sakit

8 comments:

walé said...

hepi b'day bro. semoga engsel2 sendi ko cepat elok! bagus gak tahan isap rokok, skang rokok dah x bape sedap sbb ada gambar2...

k.e.r.i. said...

elok la tu sakit-sakit sikit.
terhapus jugak dosa-dosa kecil.

vidadarisakura said...

hepi menuaday.

paiseh said...

gile gadis!! hahahaha....!
btw slamat ari tua. heh!


*gua tak berani langsung nak komeng sehari dua nih. takod kena pow.
tapi dah kesian gua mari jugak. hahahahaa...!!

mrblind said...

weh..lu dah berhenti rokok ke..tak rock la lu..hahha

A D I A said...

rasanya tidak terlambat untuk wish HAPY BIRTHDAY!

umur dah sesuai sangat dah nak kawin ni. Tunggu askar wataniah no. 4 kawin dulu ke?

A a D i I ? said...

waaaa..sgt best present besday ko yg ke doplolapan..

haha!

nak hadiah? pegi tuntut kat sevice counter. lalala~

Qaseh Qasturi said...

yett...nk hadiah erk...bagi alamat..








kotak..rokok malburo depan gambar janin nak x?... ade extra gambar tekak terlopong ngan hati hitam...



special 4 uuU