Monday, April 20, 2009

jamban kedai mapley

kalu lu ade perasaan nk terkencing sangat2 baik lu kencing jee beb...bahaya beb kalu tahan2 nih...bole kena sakit batu karang..kalu kronik sikit, paru2 bole berhabuk....

tadi perasaan cilake nih telah menjelma kt wa...baik punya ditengah traffic jam..dem!!!nasib baik dah nk smpi shah alam dah..so smpi jee shah alam dier punye climax memang tak tahan..terus wa pegi kt kedai mamak nk tumpang jamban....

berlari wa kuar keter melulu ke jamban..smpi jee area jamban...danggg!!!!!!!ade org plak dlm jamban....wa tggu kejap...tak kuar2...wa dah tahap hentak2 tapak kaki dah menahan kencing....ahh...tak bole jadi nih...wa cargas.....

.........................................................

elok jee wa cargas wa dgr suara mangkuk hayun dari dalam jamban..."WOIII...SAPE YG TUTUP LAMPU NI WOII".....itu jam perasaan nk terkencing wa hilang sekejap

lokasi : restoran darul ehsan sec 11

7 comments:

Mee Chee said...

dah bukan dekat sgt ke lokasi tu dgn umah???? hohoho ;p

oyett said...

kepada mee chee,
tak tahan sgt...last2 jamban kt umah gak yg jd tpt berdamba

yoshz said...

aku suka berak kat jamban awam. ada banyak lukisan porno-porni.

tasikmerah said...

jahat dak oyett. he he.


.

julie^beth said...

langkah yg success.. aku ingat aku je selalu tutup lampu kat public toilet.. haha

Qaseh Qasturi said...

ooo tahan je le sampai umah...ooo tahan kencing bahaya...habuk masuk peparu...

lu hisap rokok x bahaye...

vidadarisakura said...

alang2 betul bah sampai ruma.
hahaa