Friday, April 3, 2009

peringatan

kepada mangkuk hayun mangkuk hayun yg bangang...sila menggunakan otak lu sebaik mungkin..jgn biarkan otak lu diselaputi taik hanjing....sila samak otak lu ngan air tanah supaya lu bole berpikir mcm org yg waras...

okeh..perasaan wa adalah marah...


____________update____________

wa sikit pun tak menyesal...kepada si bangang...kalu lu btol2 kenal wa lu mesti paham..tapi tak mungkin lu bole paham wa sebab lu dah memang terang terangan bangang........cukup...jgn laa menjadi bangang lagi..tu pun kalu lu paham!!!

jgn lu tny wa ade masalah ngan gf wa ke tak...ini takde kena mengena ngan gf wa..ngan org2 bangang je..siapa yg bangang itu?mereka adalah si bangang sejati


*sorry...wa takde mood nk tulis secara kelakar..wa rebel hari nih..next time wa tulis secara normal..

9 comments:

paiseh said...

tak elok jumaat ni marah2 weyh. selawat byk2...

A a D i I ? said...

errr...pegi semayang jumaat x tadi?
haha, tak pasal2~

miSz.haNie said...

err..
incek oyett..
sile amek award kat blog yer..
[ade harapan ke marah x nih..??]

makcik rokiah said...

oyet nak tambah garam sket :

"dah tau bangang jangan nak purak2 buat muka bangang..takdak kesan!!"

**bab tanduk dua ni mmg aku soke..kaka**

Cik doRINA said...

marah benar En. Oyett ya...
sapa yang buat En. Oyett marah ni...isk..isk..

oklah..
just mau bgtau...sy link blog En. Oyett ya..ya..ya..

k.e.r.i. said...

marah nau nampaknya encik oyett ni.

Erina Asmawani said...

ilek bro..sabau2..jom mkn abc..hee

cabincrew are here to kick ur ass said...

kedut kat montot oyett bertambah!!!

vidadarisakura said...

aku takut 1 saat jak weh.
gilak hebat aura lu