Wednesday, April 22, 2009

ini sumpah memang mcm cilake

hari ni wa sungguh rajin..dari jam 8 pagi smpi jam 5 petang wa masih lagi kt opis subang airport...hari nih opis agak meriah dan busuk...meriah disebabkan semua staff ade hari nih...flight tidak kemana mana.....kalu tak asik fly jee..tak complete...busuk plak sebab ade makcik cleaner...

time nk balik...time tu wa lepak kt luar opis...isap rokok..sekali dtg kakak pramugari..hah...ade cerita panas...

kakak pramugari : dik..ko tau tak..akak cleaner td mengadu kt akak
wa : haa...biaq pi laa dier nk ngadu ape...
kakak pramugari : dier ckp dier dah ade back up
wa : back up ape plak nih?
kakak pramugari : back up keje laaa...dier ckp ade org offer dier keje lain
wa : jadik cleaner gak ke??
kakak pramugari : tak..jadik PERSONAL ASSISTANT...keje ngan dato mane ntah..pastu dier ckp dier accept laa keje tu sebab dier ade diploma...

jgn memain..makcik cleaner punye cerita tak nak kalah...itu jam wa terus berlari gelak ketawa pecah perut....seperti tajuk diatas, "ini sumpah mcm cilake"...

9 comments:

f R i h A said...

wakaka!!! ade diploma tu...lepas ni mesti dia ckp datok tu plak minat kat dia !

anakcikmad said...

mcik cleaner ada diploma?
gila gempak!!!haha

paiseh said...

kemsalam sama kakak pramugari.

jajazuzu said...

wahhahhaaha...giler hebat. nak jadik PA tu

Hidemichi said...

sepisis mcm ni gua dah paham sgt!hahaha

imahgiro said...

cleaner tu seteru kamu yang pertama la yer.. tak pa kamu hensem dari dia. dont worry

Qaseh Qasturi said...

kakak cleaner opis akk dok dalam toilet speking london...berhabuk2

keje cleaner 3 bulan..sekarang PA kat JKR...

tasikmerah said...

yett.. kot2 betul... :)

oyett said...

kepada tasik merah,
takde maknanya betol....mangkuk tu satu ckp dier pun tak bole pakai