Wednesday, April 1, 2009

lagi satu entri cilake pasal april fool

1 april 2009...pkol 3.30 ptg..wa nk g umah big boss wa..kt kl...dier mau jmpe wa..dah laaa waktu2 mcm nih adalah masa terbaik utk tido..perut lapar..mata ngantuk...

sepanjang perjalanan dari subang airport smpi kt kl tu wa memang menguap memanjang..tp corak pemanduan amat konsisten..ngantuk giler...lepas jee
setel meeting ngan boss wa, wa pun mintak diri nk balik opis..td ape yg dier ckp satu pun tak masuk pala otak wa..wa angguk2 buat2 paham...kepala ngah berdengung...

time kt highway, wa punye mengantuk menjadi luar biasa..mata dah stok tak leh nk bukak dah nih..memang habis sepet laaa..nk nyala rokok, dah abis rokok wa kena pow ngan boss...uisshhh...bahaya..tiba tiba..........................................................

"PEKKKKK!!!!!!"

wa jadi tersedar...keadaan panik...baik punya keter kt lorong sebelah lenyek biawak smpi tepercik kena cermin keter wa...nasib baik wa bawak keter opis..kalu kena kakak savvy td memang wa mengamuk...terus perasaan ngantuk tu ilang....diganti ngan perasaan loya...

skang nih sape yg nk daging2 buat lauk mlm kang bole laa mintak kt pak guard wa..dier ngah setelkan hal2 daging tu

8 comments:

A a D i I ? said...

hiyeee...loya tekak aku..

f R i h A said...

hye! rajin update ye...bagus2...

Ahmad Azrin Aziz said...

april pool weh!!

paiseh said...

eksotik tuh kalu buat percik. pehhh!!

jajazuzu said...

buat sup pun boleh. kasi tambah tenaga. hahhaha

mrblind said...

hah..best tu.

miSz.haNie said...

suwey 40 ari..

Qaseh Qasturi said...

bagi no...nak bagi tasik merah tikam ...