Monday, December 29, 2008

cerita cerita di bali

cerita wa di bali:
4 malam wa di bali bermaksud kulit wa dah bertambah negro 4 kali ganda...kalu wa g alaska agak2 ade bole jadik mat saleh tak?

cerita cewek di bali :
awek dibali memang seksi2....lu bayangkan la dgn kulit yg gelap...tua2 kerepot yg dah menghala ke kubur, masih lagi berpakaian kebaya jarang2..apa nk buat..dah budaya diorang cenggitu..nanti wa upload gamba

cerita makan di bali :
wa bedal aje..janji wa x telan babi ngan anjing..tawakal...ada hari tu wa g makan ayam bakar...baeeekkkk punya dier hidang...seekor ayam, sebatang kepala ayam dan sebijik paruh ayam..complete sekor ayam...tutup mata je telan..tapi best

cerita laut di bali :
sampi skang nih wa masih belum jejak laut lagik...takde masa..tapi malam tadik wa g roger kuta beach sengsorang...memang ramai org...ramai org gila...wa silap port..patutnya wa pegi kt kuta selatan...
*********************************************************************************

nota kaki : malam tadik wa lepak sengsorang kt tepi laut...sebab malam tadik wa teringat dan malam tadik jugaklah genap setahun arwah nenet yam wa tinggalkan wa..ah-fatihah...

4 comments:

yoshz said...

lu pergi muar pun dah cukup. mmg panas gila. gua dah boleh cakap negro sikit2 dah

suriya said...

wuwu sedih teringat nenet.

al-fatihah.

Kiss Of Judas said...

knp suke sorg2 woit.

o-y-e-t-t said...

kepada yoshz,
heheheh....susah kan nk belajar ckp negro..wa smpi bersipul bibir ngan lidah..nak becakap negro punye pasal

kepada kuyanden,
yup yup yup

kepada kiss of judas,
wa sengsorang sebab org lain dah tido..lagi pun wa sengsorang kt laut nk buang mende2 yg tak best kt thn 2008...kerana laut itu adalah misteri