Wednesday, December 3, 2008

kerana seposen

ini cerita semalam....minyak kakak savvy dah menyala...rase mcm nk isi jee..tp br dgr news kt radio harga minyak turun seposen....jadik wa mcm nk isi esok je laa...

itu cerita semalam..ini cerita hari nih..harga minyak dah turun..pkol 7 pagi.lagik 10 meter nk smpi kt pam minyak, kakak savvy buat perangai...btol2 haus dier tu...nak tak nak kena gak wa menolak kakak savvy tu sengsorang...nasib baik dekat...dlm keadaan penuh bergaya nk pegi keje, wa terpaksa tolak keter...dier nye malu kalu simpan dlm kasut pun belom tentu bole kaver punya...

mulai hari nih biarlah harga minyak turun smpi rm3 sekali pun wa tak heran....
WA TAK KEHUN LAAA WEIHH!!!!!

5 comments:

suhanazainal said...

aku rase kalo rege minyak turun sampai rm3 mau semua hiway jem sbb byk kes mcm ko nih.

o-y-e-t-t said...

kepada swana,
oii...aku bukannye mcm mat pesbel yg menjadi penyebab jem..hihihi

this.is.not.me said...

sgguh tragis kejadian di pagi tersebut..haha

Qaseh.Darwisy said...

minyak turun eh?aku x tau pun..

o-y-e-t-t said...

kepada this.is.not.me,
memang tragis....sesak napas wa kejap

kepada qaseh,
ha`ah...wa tak heran pun..nk turun smpi ground floor pun wa tak kesah