Friday, March 20, 2009

boss

kt bilik boss :

boss : haa...ni sengih2 nih apehal
wa : dah nk bulan 4 dah nih
boss : apahal bulan 4?
wa : lu jgn buat2 lupe plak...hehehehe
boss : amende????ckp terus terang lah...mesti ade bende nih kan...mcm aku tak kenal ko..
wa : tiket f1...sebanyak yg mungkin..
boss : ooooo...ok ok...nanti aku kasik kt ko
wa : yes lahh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
boss : lagik nk ape?
wa : gaji kasik up lagik...hehehehe
boss : aaaaaaaaaaaaa

baru nk bersuara wa dah ade kt luar bilik dier dah

6 comments:

cabincrew are here to kick ur ass said...

besday oyett dah dekattttttttt!!!!!!!

miSz.haNie said...

dpt tu..bg 1 ye.. :P

Weed and Bandages said...

elo bro. agaknyala kan, boleh tak bila lu mau balik sana, lu kasi 'bakar' itu cd masa wa kawen dulu2.

kalau lu mau balik sana la.
dan kalau lu ada cd yang boleh 'dibakar' lah.

dengar cerita ceritun, itu jamiroquai (takreti aku nak eja nama dia aih) mau dapat untuk F1. apa betui kah apa yang gua dengaq?

vidadarisakura said...

wa : tiket f1...sebanyak yg mungkin..



er..
utk bakal adik ipar ada?
haha

arena said...

hm hm hm... waaaaw

SAYA BUKAN NAMA SEBENAR said...

gua nak 2 tickets sebagai balasan ticket concert gua