Friday, March 27, 2009

seben eleben

kejadian di 7-11 seksyen 11 shah alam

"dik..mintak marlboro light"

"nah bro...rm 9"

"dik..lu tukar gambar yg lain..gambar kanser mulut wa dah ade..yg gamba kaki busuk tu wa tak penah dpt lagik"

"uishh...abang tak insaf ke ade gamba2 hantu kt kotak rokok tu?"

"takkkk....wa memang marlboro collector...wa nk kasik complete sumer gamba2 hantu tu"

"abang memang hebat"

"wa tau"

8 comments:

ujee said...

lagi hebat kalo setiap gambar yg lu dpt tu jd bebetul kat lu...

amacam?


hebat x kalo mcm tu????


ekekekkekeeee....

miSz.haNie said...

buat renungan d ms lapang ke weh..
hahahahah XD

Tijah said...

aku kumpul gambar2 dr mamee jer...

paiseh said...

hari ni gua bulih gambo janin rosak.. lu mau??

jajazuzu said...

ada gambar kanser mulut ke? apesal aku asyik dapat yg gambar janin tu je weh. naik seram dah nak belikan utk org.

tasikmerah said...

kena bubuh gambor mati pucuk br lu nk insaf gua syak. ha ha.


.

dunhill 14 said...

ape kata kau scan gambar kat kotak tu kasi besar..pastu print saiz a3..tampal kat dinding bilik..ala² poster band rock tu...

Qaseh Qasturi said...

dalam sorat kabo tu gambar seram2....

x sanggup nk nengok...