Wednesday, March 25, 2009

hape jadahnye ini???

memang cilake..berpakaian hensem tetapi terpaksa berhenti di tengah2 panas di tepi new pantai expressway highway gara2 keter rosak...jatuh imej seorang hero...keadaan kulit wa bertambah gelap...ade org tu ckp mandi air soya pun tak guna...hampeh!!!

yee...kakak savvy kini berada di workshop..sedang mendapatkan rawatan..hari nih wa pegi keje nak kakak wira milik askar wataniah no 3....dannnnnn...skang ni kakak wira pun terpaksa masuk rumah sakit..sakit jiwa...cilakatoi...berpeluh2 wa duduk terbangang2 kt tepi highway tuh...dan hari nih jugak wa naik tow truck!!!dari bangsar smpi ke shah alam...

*disebabkan wa takde adik beradik pompuan, maka segala keter2 yg ada kt umah wa berjantinakan pompuan..harap maklum

_____________update jap________________

wa dpt satu call dari workshop.."boss itu savvy esok suda bole keluar..sudah ketuk, servis, bikin itu ini,bla bla bla bla bla...lagi satu itu wira mau kasi turun enjin...mau check itu oil seal, water pump, bla bla bla bla bla...itu estimated utk 2 kereta lebih kurang 3000"

INCIK BOB!!!SILA AMIK PERHATIAN...

8 comments:

tasikmerah said...

lu nak kena angkat kakak siti sebijik nih... ha ha.


.

ujee said...

ekekekeee..tragisss...

vidadarisakura said...

dasar anak penyusah!



haha

Tijah said...

pergh! tambah sket lagi rm dah bleh kawennn...

Che Sue said...

humang aih 3k? sila juai je akak savvy wat tukun tiruk je aa..

yoshz said...

beli je lrt. kan senang ke mana2..

jajazuzu said...

tp lrt kawasan dia terhad la yoshz. nak pegi pasar mlm susah nak parking nnti

Qaseh Qasturi said...

apehal dua2 kakak ko rosak kat tgn ko?...