Tuesday, March 17, 2009

selamat hari selasa

tadi pagi wa dpt 1 sms..dari flight engineer wa..."boss..hari nih saya cuti..emergency leave...saya ada di hospital seremban skang nih"

pkol 9 pagi wa masuk opis..apahal wa sengsorang jee nih kt opis nih...
tak pe laa..bukak pc..baca2 paper..tibe2 "assalamualaikum"..ade bunyik org bagi salam...wa tgk wa nyer flight engineer sengih2 masuk dlm opis...

"ehh..lu ckp lu emergency leave..ade kt seremban..ape cerita nih??"

"tu bukan saya..tu makcik cleaner yg hantar..saya tolong forward kan kt awak jee"

bole???pepagi buta memainkan perasaan suci wa..

_________________________________________________________

jap lagi wa ade press conference...sumpah wa gegar kepala lutut nih....

_________________________________________________________

jawapan teka teki : taik kt atas palang besi

8 comments:

Qaseh said...

taik atas palang?? hahah mesti lu penah pegang....

tasekM said...

muda2 dh jd bos yek. bagus la lu yett.

:)

vidadarisakura said...

haha!
kesian...
teda org mahu jawab..
ko suda bagi jawapan!
haha


tahniah..anda memenangi selipar jepun tajaan cikgu sebelah rumah!
hee

tasekM said...

vida, perrghh... serentak beb. ha ha.


.

vidadarisakura said...

haha!

gilak hebat..
tapi ko lagi hebat kak!
hee

Anonymous said...

geli la tekateki lu.
patot wa tak rasa nak jwb.
heheh.
gud luck ohyett!

hzrh said...

perasaan lu suci ke oyettttt???

tersedak2 aku baca!

ahaha~

ceri masam said...

hey, apa kabar?
sihat tak? lutut le maksud akak!
hehehe