Monday, March 9, 2009

wa lebih rela kena marah daripada rasa letih

jejak jee kaki kt shah alam, wa rase satu penangan yg penat yg teramat sangat...sumpah beb...wa ber backpacking 4 beradik...awalnye sorang 1 beg...time nk balik jee dah jadik 5 beg...wa pikul 2 beg...beg depan 9 kilo, beg belakang 11 kilo...tak ke 20 kilo tu wa pikul dari jakarta smpi ke shah alam...sumpah bole kurus...

smpi je umah, perkara pertama yg wa harus buat adalah keluarkan kain baju kotor...takde masa wa nk basuh baju kt sane..smpi jee kt tpt basuh baju, wa tgk ade byk baju2 wa yg baru dibasuh...perrgghhh...sangat2 banyak...ahhh...kacau....

perkara kedua yg patut wa buat...tutup telinga..hahahah...rupenye time wa ngan askar2 wataniah takde, incik ibu telah buat spot check kt tingkat atas...memang habis bersepah bilik tu wa tinggalkan sblm wa travel...seperti biasa, wa tinggalkan bilik ngan berimejkan bilik nasha aziz...agaknye incik ibu hangin ngan wa..tu yg incik ibu siap cuci kipas dan sapu bilik wa tu...kemas kain baju yg berterabur lagik...memang seorang ibu yg prihatin...

kepada incik ibu : ampunnnnnn dan terima kasih =)


beg kaler merah tu wa punye...biru askar wataniah no.2 punye..yg 2 beg kt dpn tu askar wataniah no 3 & 4 punye...

*next trip = 29 april 09 - 3 may 09....sape mau ikut???

5 comments:

Anonymous said...

jap2, 1 soalan. bandung banjir ke time nih?? x rele aku redah air disgusting di sane smpi paras lutot..

HazirahMahadzir said...

lu nk belanja??

alhamdulillahh..
murah rezeki lu!

ahahah~

cabincrew are here to kick ur ass said...

apsal selalu backpacking time saya tak cuti oyett??nak ajak tapi tak iklas!

mugiwara said...

oit!
ko ni keje apa ah?
cuti je memanjang...
pastu g travel...
wat aku geram jek!

zeewa said...

saya nk ikut!!!!!!!!!
ta kire nk jgk!!!
;]