Wednesday, March 18, 2009

kisah klasik di pagi hari

wa memang classic..yg paling classic adalah kad atm wa..mane ade org pakai kad yg begitu buruk cenggitu...wa yg berjiwa antik ni jeee yg sanggup pakai...

ape ke jadahnye pagi tadi wa isi minyak kakak savvy hanya rm 5 saje..tu pun bayar pakai duit syiling hasil korek2 dlm keter...gara2 mesin atm tak leh nk baca kad wa...bodo btol mesin tu..tak pegi skolah nyer mesin smpi tak leh nk membaca...

*update selepas 5-6 jam kejadian mengisi minyak bayar pakai duit syiling
-ape gunanya kad kreditttttttttttttttttttttttttt...gampang btol..memalukan isi minyak pakai duit syiling..mcm korek tabung plak...kenape wa baru terpikir skang nih

8 comments:

miSz.haNie said...

hahaha
ade jgk yg sm pesen.. :P

tasikmerah said...

bg kat aku je lah kad kredit tu...! besor pahala ko yett. ha ha.


.

cabincrew are here to kick ur ass said...

kad kredit ada..kad debit ada..ketinggalan zaman betul lah si oyett ni tau.ke kedekut?

ilazz said...

lemm la ko ni. Bape sen dah tinggal dlm tabung?
hehe..

mrbudie said...

jadi buleh la isi Savvy dengan lima ringgit ? selama ini aku ingatka kalau isi petrol kereta mesti sepuluh ringgit ke atas, lagi satu cuba ko explain reaksi mamat / minah kaunter stesen minyak yang terima duit ko tu, ada tak mcm muka lima puluh sen? ke diaorg sengih2 dan bila ko dah blah diaorg satu stesyen minyak bantai gelak beramai-ramai...

whitelily zyzyx said...

hehehe
brape lame masa untk mengorek syiling2 tuh smp ckup rm5

mrblind said...

weh..gua ada entri spesel untuk lu..

Qaseh Qasturi said...

sesekali ilang ingatan.....agak2 nampak merah x muka lu masa tu...