Friday, November 21, 2008

kalau dah bebal namanya, memang lah bebal orangnya

pagi tadi wa tak masuk opis..ade keje kt luar sket...dlm pkol 12 cmtu henpon mahal wa berbunyik..."akak hari nih balik awal..ade appointment dgn doktor"

macam haram...dlm sebulan ade laaa 4-5 kali g jmpe doktor...menggelabah jeee..wa tgk elok jee sehat tubuh badan..tiada kecacatan fizikal..yg ada hanya kecacatan mental..memang pemalas btol makcik cleaner nih...itu hari nih....semalam...........

(lu buat lah bunyik flashback sendiri)

wa masuk opis dlm pkol 11 pagi cmtu...wa park jee kakak savvy wa tgk lantai kt porch opis byk sampah..dasar tak di sapu..pokok bunga kering kontang...pemalas...baru jee bukak pintu opis dah disambut ngan taik cicak..tak dibersihkan...opis nih tak de cleaner ke????mane cleaner???mane cleaner???



CLEANER NGAH BERSUKA RIA MENONTON ASTRO RIA...JANGAN LUPA LIRIK....mcm setan!!!!!

8 comments:

paiseh said...

ting ting ting ting... (bunyi flashback gua)

memang tinggi laa taste makcik cleaner lu..
bila la mau abes perang lu orang neh..

KARKADEWA said...

makcik cleaner setan ke rancangan JANGAN LUPE LIRIK setan...??
kompius gua...
berdebar2 rase...

mrs. Cikapot said...

sememangnya makcik cleaner tu bukanlah bebal namanya tetapi teramatlah bijak kerana bulih membusatkan Mr Oyet jadik gila. Ini adalah kerana gara2 anda suka menggeledah nasik lemak makcik cleaner tersebut..dan sebagai pembalasannya, "nah ambik ko" katanya.
kesimpulannya: hidup makcik cleaner!!!

.farah. said...

haha kasi brenti la itu makcik..

l.i.f.e said...

haihh..mak aku kata, kalau benci2 orang sangat, nanti satu hari jatuh sayang.
kamu nak ke jatuh sayang sama itu makcik cleaner? hahahahaha
btw, sini ialah salak tinggi (yg tak tinggi pun)

Qaseh.Darwisy said...

Hahhahaa....cleaner mmg besar kepala..cacat..nasihat aku,kasik warning dua tiga das..kalau tak bekesan jugak,bagi notis benti keje dalam masa 2 minit kat dia..biar padan..

ilazz said...

acik cleaner ko tu tgh pektis nak masuk citer tu kot. Tapi suma yg dlm citer tu mmg mengong..:P

o-y-e-t-t said...

kepada paiseh,
itu org aaaa kalu ikut dier nyer cerita bmw pun nk dier beli

kepada karkadewa,
cleaner tu yg setan

kepada mrs cikapot,
jagang di agungkan makcik cleaner tu...takde hasil langsung

kepada .farah.,
memang pun kalu bole nk kasik

kepada l.i.f.e,
tidakkkkkkkkkkkkkkkk..tanakkkk

kepada qaseh,
memang pun..ade pin geng wa

kepada ilazz,
memang sampah citer tu..kan kan kan