Monday, November 10, 2008

pertandingan lelaki maskulin

time wa belajar dulu, kawan wa ade menyewa kt sec 8...duduk bujang berbelas org....kesemuanya adalah pelajar..wa tak duduk ngan dorang..sbb wa lebih rela duduk kt umah incik ibu dan incik bob...makan tanggung berak cangkung..lg pun umah wa dekat jee ngan skolah wa..tak perlu abiskan duit secara sia2 utk bayar duit sewa umah...tapi wa selalu menyemak kt umah dorang tu....

rumah bujang mcm biasa laa...kalu takde bau kaki tu memang bukan rumah bujang laaa...setakat kain baju terendam berbulan2 tu adalah perkara biasa...lantai berwarna putih kehijau hijauan sebab lumut pun standard...prinsip "flora fest" kata mereka....

satu hari wa dtg umah samdol2 nih....wahh...ade tayangan perdana...wa pun join sekaki laaa..ade sekor kutu tu br bwk koleksi vcd pelbagai cerite...lepas satu cd diganti plak ngan citer yg lain....tibe2 ade plak sekor samdol mencadangkan satu idea tahap bahalol...

"kite tgk citer hindustan yg sedih nk??kite tgk sape yg nangis dier kalah...sape yg tgk sekerat jalan kena pukul"....perrrgghhh....melampau btol tu...masalahnye mendapat sambutan plak tu...ade laaa dlm 8 org time tu...wa plak dah terkena getah..tak bole nk lari..

dlm pkol 5 cmtu masing2 duduk kt port yg best...wa duduk kt belakang sekali...samdol yg paling belagak ngan samdol yg mencadangkan pertandingan tu duduk kt depan tivi..paling depan....kacang ngan air coke ditangan....rokok mesti ade punye...langsir dah tutup...pintu dah dikunci dan kunci dah disorokkan..takut ade yg berlari keluar plak...

lepas 3 jam lebih citer hindustan tu ditayangkan, maka tiada sorang pun yg menang....sumer kalah....sumer menangis....tp citer tu memang sedih...best plak tu..tu yg bole layan smpi tamat.....wa tgk samdol yg paling bagak sekali tu nangis smbil kuar air hidung...giler tak padu jiwa....tp wa sudah lupe laaa citer ape tu..tp yg wa ingat citer tu pasal ibu ibu...pasal anak derhaka....sape tau citer ape tu aaa????

12 comments:

Ojie said...

kalo gua masuk umah tuh sure gua muntah ijau..haha

weh citer thn bila tuh? citer hindi slalu psl cinta2 je..ade ke citer ank durhaka?

o-y-e-t-t said...

kepada ojie,
adeee....pasal ibu dier laa yg sedih..wa pun tak igt sape..sebab wa ter tengokk...sedih wooo itu cerita

nonieUzaine said...

crite hindustan sedih...?
ala...aku semua crite pon aku sedih/nanges...walaopon crite kartoon...ala2..monster inc...
sedey tau...

ms.eafatihah said...

hahaha!!!
memang mantapla..
mwahahaha!!!!!
buat bahan best neh

mrblind said...

umah sewa tengok hindustan..apa punya jiwa laa..tengok la citer biru..baru rumah sewa..

o-y-e-t-t said...

kepada nonie,
lu gile ape tgk monster inc pun bole nangis

kepada ms eafatihah,
apa bahan mau buat???bahan jenaka??huhuhu

kepada mr blind,
haaaa...tu la pasal...wa pun ternanti nanti citer biru tu...tak nak plak depa pasang

ilazz said...

ko bior real ada citer industan cam tu? ke ko tgk si tanggang?

x pun citer usop aslam.. hehehe

o-y-e-t-t said...

kepada ilazz,
wa lupe laa citer ape..tp memang real ade citer mcm tu....nanti wa tny member wa ape citer tu

paiseh said...

eleh.. wat2 cover line plaq tak hengat tajuk kunun..
ntah2 bedesop pastu pegi cari kat PS...!

o-y-e-t-t said...

kepada paiseh,
cite tu tajuk dier.............mmm...wa sudah tak ingat..tadik ingat

cabincrew are here not to kiss ur ass said...

oh.saya rasa macam penah tengok ini cerita..amitabh bachan ada belakon sama shahrukhkhan ka?

bina badan said...

Dapatkan Panduan Bina Otot Badan Lelaki Disini Agar Anda Lebih Macho, Tegap Dan Bertambah Kacak....Hehe...
Jangan Segan2..Realisasikan Badan Impian Anda.....h