Monday, November 24, 2008

snap shot : SELAMAT PAGI SUBANG AIRPORT

apa yg ada pada pagi hari isnin...


taik cicak yg bertaburan...simpan laa lama2...sebab harga pasaran taik cicak nih makin meningkat...sumber : bloomberg


kelihatan seekor lalat...diulangi LALAT..lalat tu dari hidup smpi mati...mcm mane bole dtg lalat tu kt dlm opis wa pun masih menjadi misteri lagik



yg nih wa tatau taik ape nih...bole plak meleleh kt white board...tak memasal wa plak yg sental menatang alah nih....hangin jeee


tong sampah mahal...800 lebih tu..time wa snap gamba nih pkol 9 pagi...lu bayangkan laaa sampah dari hari jumaat tak dibuangnye...tak ke mcm siamang perangai tu


makcik cleaner...mane makcik cleaner???ni haa..ngah melantak megi...ni br pkol 10 pagi nih....kalu mata lu tajam, lu bole nmpk handbag LV kt atas meja tu..cleaner pun suda pakai LV

19 comments:

yoshz said...

kakak cleaner dah jadi penternak lalat plak...

o-y-e-t-t said...

kepada yoshz,
ko jgn panggil dier kakak...panggil jee makcik....pemalas giler...esok lusa ternak langau plak

paiseh said...

huh.. tahap tenat dh ni..!
mana budak2 lu yg lain? xkn lu sorg je kut berbatu...

matias said...

esta bueno

this.is.not.me said...

kemungkinan beliau dlm cobaan nak menternak taik cicak kot..eh,boleh ternak ke?xD

ps:saye link kamu,okeh?

ilazz said...

ko ni x bek jeles kat acik kleaner. ari ni mencik esok2 rindu2an plak.
lv tu beli kat uptown kutt..

wakakaa..

l.i.f.e said...

owhhh saya jeles kalau itu LV betul2. sykt kamu bayar gaji cleaner berapa ye?
btw, brapa kali aku mahu bilang jangan benci sangat. nanti jatuh sayang baru tahu :))

o-y-e-t-t said...

kepada paiseh,
memang dah tenat kronik nih...memang bebal btol itu org

kepada matias,
ĂȘtes-vous diable parlant ??? la merde. .i n'a pas compris du tout

kepada this.is.not.me,
byk lagik mende berfaedah yg bole dibuat...ni asik berborak mengumpat jeee...ok ok..silakanlah

kepada ilazz,
arrgghhh...tidakkkkkk...mane bole melekat ngan dier...dier bknnye kancan wa...tidak tidak tidak

kepada l.i.f.e,
ahahah...ntah kt tong sampah mane ntah dier kutip ntah..arrggghhh...tidak tidak tidakkkkkkk

mrbudie said...

pekerja2 cleaner ada persatuan ke? kalau ada ko bleh laporkan tahap prestasi kakak kesayangan opis ko nih, tapi akak bayar yuran persatuan cleaner2 semenanjung ke belum? kalau belum, ko terima je la akak cleaner tu dengan seadanya. (wah...akak cleaner dah berani memunculkan diri - walaupun dari belakang)

mrs. Cikapot said...

uih tu LV ori ke tu....aku nak beli satu pon teragak2..husband kedekut. hidup makcik cleaner..

suhanazainal said...

kat opis ko ade tiga staff aje ke? ko, makcik cleaner ngan pakcik guard?

ayeen said...

dasyat...cleaner pn ada meja....

o-y-e-t-t said...

kepada budie,
mampos aku kalu dier terbukak blog nih...nak nak plak dier baca semuanya..ahahah

kepada mrs cikapot,
LV yg paling mahal laaa dier punye...

kepada swana,
ade 11 org...

kepada ayeen,
tu belom lu tgk keter dier lagik..bucket seat...wa ckp lu

DarabDua said...

cleaner opis lu nih buleh tahan hebat.
ada meja segala.
haha~

ntah2 ada kompiter, senang dia nk berblog

nonieUzaine said...

gile malas...nie nak kene report kat pejabat cleaner nih...

o-y-e-t-t said...

kepada darabdua,
haaa...dier ade meja..ntah sape kasik permission dier pakai pun wa tatau...kompiter takde..tp curik2 pakai wa nyer pc..mcm gampang kan

kepada nonie,
tu dah maha malas dah tu

Ki Moira said...

cleaner pakai LV? mak tercabar nyahhhhhhhhhh hahahaha

antusabun said...

Kesian kakak cleaner tu. Apa punya sadis la perli kau ni..Dia pun ada perasaan nak bergaya jugak. takkan asik2 siti nurhaliza aje...hehe

o-y-e-t-t said...

kepada mira,
hehehe...setaraf nmpk...

kepada antusabun,
kalu lu kt tpt wa mesti lagik hebat lu ganyang dier...wa nih kire ade simpati lagik..ahaks