Friday, January 9, 2009

adakah aku bersalah?

adakah wa boleh dikenakan tindakan undang2 dibawah akta hasutan???arrgghhh tidakk....wa dah ter hasut member2 yg ade kt list ym wa...sbnrnye wa taknak terseksa sengsorang...perit woo dah 4 malam wa tersiksa..jadi wa hasut kengkawan wa yg lain..biar diorang rasa terseksa mcm mana wa terseksa..wa kasik diorang menatang nih :

http://www.youtube.com/watch?v=T9w7CqejbB4&feature=related

ampun......lu org tau tak mane2 bomoh yg bole kuarkan menatang nih dr kepala otak wa???seksa wa!!!

20 comments:

alif-mikail said...

rasa mahu tembak guna senapang!


er.........


video apa tu?

ofis koi block youtube la.. hahahahaha

paiseh said...

gua sokong je kalu lu kena dakwa nih...! hampes...!!
jadik bung dangdut laa lu pasni. hahahahahaa..!!!

/// AbAh HaZiM dAn HuSnA /// said...

dasat gak blog lu...
wa khatam dah...

hanie said...

hahahaha~~~
nasib baik xtermasuk lam list YM..
abeh la...tahun 2009..berjiwa dangdut!

ain azahar said...

hahahaha...
azam baru lu...
nak dengar dangdut lak pas nieh...
ekekeke..

Anonymous said...

gua dah agak dah...tak payah check-out pun gua dah tau video apa....lu mmg kene mandi bunga!

ceri masam said...

hahahaaaahahaaaha! tahan jelah sampai hilang sendiri

syrup said...

apa salahnya..huhu..

hzrh said...

bro..kalau inul goyang gerudi,lu goyang apekah??
goyang spanar??
ahaha~

oyett said...

kepada alif,
kenapa mau tembak sama ana??ente tembak lah tentera israel

kepada paiseh,
weihh..dengki laa lu..wa rokers laa

kepada ///abah hazim\\\,
terima kasih

kepada misz.hanie,
oihhh....tu bukan azam laaa..cube2 laa memahami sikit

kepada m'z fara,
nih lagik sorang...tu bukan azam laaa

kepada Hidemichimomotani,
wa nk divert menatang tu kt otak lu..

kepada one love,
tahan tak tahan..dah naik hapal dah lagu tu kak

kepada SyrupusSimplex,
memang tiada salah..seksa masalahnye

kepada this.is.not.me,
hati banyak goyang

a.b geldofg said...

buat apa tkut dgn undang2....

oyett said...

kepada ab geldofg,
tak takut..cuma seram

Al Hadi said...

sabau la bro

cj7 said...

HAHAHa.aku tak tahan tengok yang sluo hijau tu.haha.ko mmg klaka

cj7 said...

jangan2 jangan kau tinggalkan aku sayang..

oyett said...

kepada pengejar masa,
hehehe..tu la pasal

kepada cj7,
hehehehe

kepada cj7,
tapi lagu dier best kan..hahahaha

cj7 said...

oyyet,aku gelak guling sampai orang usha gerek je.hahah.aku nak dengar lagi la.haha.jangan2 jangan kau tinggalkan aku syg..

oyett said...

kepada cj7,
hehehe...sudah hapal kaaa itu lagu>??

Anonymous said...

ooo..sini la punyernye penyakit berjangkit tu yer. haih!

oyett said...

kepada penyubiru,
penyakit itu dari sini bermula..hehehe