Friday, January 16, 2009

tidak adil lagi sekali

  • perancangan utk backpacking ke siem reap : 24 jan - 27 jan 2009
  • tiket dah beli
  • perkara2 yg dirancang utk dibuat kt sana dah set dlm kepala otak
  • wa punya beg deuter 50 liter dah nganga luas2 nk sumbat baju
masalahnye kenape 25 hb tu wa kena keje???wahh..ini tak leh jadik nih..dah 3 kali dah tiap kali wa nk kuar malaya jee kene keje.....hari tu nk g bandung..kene keje gak...nk g spore, pun kene keje gak...


*boss...wa tapau lu awek cambodia sorang...ada mau ka???
**paiseh...sama laa nasib ngan lu
***wa dah diugut gara2 ini

13 comments:

ilazz said...

wehhh.. ko jgn memain nak tapau awek sana. x terjamin tahap piawaian iso nyer.. muahahaaa..

SisFaana said...

ayoyoyoyo....mmg tak adil la...huu...bencinyer kalau nk gi cuti tp tibe2 kene keje...adeh...sabo2 abg oyett..huu :P

ain azahar said...

hahaha...
cian lu...
redha jew la...

Al Hadi said...

sabau je la bro. tapau awek cambo yg cun2 pastu tayang depan bos!

paiseh said...

dia suh lu lepak diam2 kt rumah.
main kompiter. heh! - nasihat DarabDua kpd gua.. macam shiyal kan..??

cj7 said...

heheeh..

Oimira said...

ayok...adie sumpah ko nnti aku tatauu..

adiepot said...

baik ko tengok blog aku sekarang. aku upset neh. upset.

sangat upset.

.
.
.

azrie hafiz said...

hmm. pantun melayu utk ko.

Kalau pegi ke siam,
jangan lupe tangkap gamba budak darjah enam.

haha.

tasekM said...

backpacking area kelumpo je lah... hahaha....


:p

oyett said...

kepada ilazz,
ishh..wa tapau utk boss wa

kepada mee chee,
haaa...mcm setan kan perangai...

kepada m'z fara,
tu laa...nk pegi jugak

kepada pengejar masa,
haaa....memang itu perancangannya

kepada paiseh,
waa...lu tolak kt sini plak ehh

kepada cj7,
hihihihi

kepada mira,
wahh...aku takut nih sbnrnye

kepada adie,
ampunnnnnnnnnnnn.......bukan salah aku

kepada azriehafiz,
nah..wa reply balik pantun lu
jumpe bimbo di tgh malam,
wa g cambo bukannye g siam

kepada tasikmerah,
wa dah khatam dah kl ni

Darab Dua said...

tak payah la gua susah2 nk bgtau.
paiseh dh tulis dh!
haha~

oyett said...

kepada darabdua,
cilakak lu..huhuhu