Saturday, January 17, 2009

tips

ketika menonton wayang, anda adalah tidak digalakkan sama sekali utk membuka kasut ketika movie ngah berlangsung..ini kerana bukan bau kaki yg menjadi masalah....ia adalah utk mengelakkan twisties, pop corn dan titisan air coke jatuh dan masuk terus kedalam kasut anda...macam gampang rasanya bile anda berjalan dan mendapati ada pop corn didalam kasut

11 comments:

cj7 said...

hahahha..tgk wayang ke oyyet?

m'Z faRa.. said...

lu tengok cite ape weh..???

bakri hafiz hisham said...

lagi lagi kalau kaki ada ketuat+ketumbit.
pekung gila bau dia kot?

ada jugak spesies yang tak reti pakai stokin bila pakai kasut.

ok ini spesies bahalol,
bukan stail.

paiseh said...

tiru macam gua.. pesen tak suka pakai kasut... sandal sudah..!

jane said...

salam oyet...

bestnyer backpacking ke seam reap. dapek ko x dapek poie ?

macam paiseh...pakai sandal aje bila nengok wayang. konpem lam panggung aku siler atas kosi! eheh...nengok citer apa ? best idak ?

ilazz said...

kaki ko ke? ahaks..

klu seat depan aku x dek org, mmg wajib wat gitu..:P

kecik said...

pekate lu soh makcik cleaner opis lu tlg bersihkan.

adiepot ketepot said...

Tuhan marah sebab ko buat salah ngan aku. huahuahuahua!!!!!

(aku majuk lagi neh)

o-y-e-t-t said...

kepada cj7,
yupppp..kt pavilion

kepada m'z fara,
citer mputih

kepada bakri hafiz hisham,
kaki wa takde sumer2 tu..kaki wa takde bau pun

kepada paiseh,
wa punye sandal mane ntah...nk beli pun tak tau ade jual lagik ke tak...wa lagik suke pkai flip flop

kepada jane,
haaa...mesti jadik punye..mengamuk member wa tu kalu tak jadi

kepada ilazz,
ha`ah..pop corn masuk dlm kasut

kepada kecik,
isk...dier dilarang sentuh barang2 wa

kepada adie,
isk...ampunnnnnnnnnnn

tasikmerah said...

hahahaha.... anak cicak juga sangat berminat nak duduk dalam kasut ye... ha ha.


.

o-y-e-t-t said...

kepada tasikmerah,
tu kt kasut org lain