Tuesday, January 20, 2009

badri yg hampeh

wa ngah kemas2 nk balik umah dah..kepala dah ngantuk habis dah nih...tibe2 henpon mahal wa berbunyik...nombor yg tak dikenali..wa angkat...wah suara awek..

"hellooo..bole ckp ngan shahrir....saya tasya dari fitness first...bla bla bla..saya dpt nombor awak ni dari badri...bla bla bla..bole jadi kurus kalu join..bla bla bla...awek pun ramai kt sini..peluang nk dpt jodoh..bla bla bla..."

setengah jam jugak la wa dok melayan awek tu....

entri khas nih ditujukan kepada BADRI RIZA.........kalu telor lu tak kecut cube lu try drop komen kt blog wa nih..heheheh...lu tonjolkan wajah pun kira orait jugak laa
____________________________________________________________________

*marker pen mane yg paling best??yg kalis air dan yg kalu dinding tu di cat sekalipun tapi tulisan pakai marker tu tak kan hilang...wa nk tulis no tipon BADRI RIZA tu kt segala public toilet ngan bus stand...cilakak lu badri...badan wa dah "taf" laaaa....hehehehe

14 comments:

hzrh said...

"..awek pun ramai kat sini.."
tak goyang ke bro??
ahaha~

ain azahar said...

hahaha..
lu tuf ke boroi..???
ekekeke...
g jew la...
penat badri 2 nak tolong lu...
ekekekee...

Anonymous said...

ntah pape la badri ni.
die tak tau ke lu da tuf mr.W?
bg no tepon badri tu wa nak marketkan kat kilang simen area kg wa nih.
ciss.


haahaa.

*wa dah lupe la akaun google wa y dulu.*

mugiwara said...

weh~
tolong ar jgn amalkn vandelisme2 sume nie...
die cume prihatin je tu...
susah dpt kengkawan cmtu we~

demang said...
This comment has been removed by the author.
demang said...

weh!!!
cilakak lu kutuk gua...
gua niat baik woo nak tlg ko...
lu mmg tuf...tp gua nak bg lg mantap...hahahaa!!!!
nway tasya tu not bad tau...
gua bley tlg adjust klo lu join...
btw gua takde niat pun nak jual num ko...heeeee...
bkn ko sorg je jd mangsa...huuuu
arini je...aku dpt 10 makian termasuk ko...kes3
ini membuktikan telo aku sgt gagah spt yg digembar gembur kan oleh ko yett...muahahaha!!!!

Anonymous said...

fakta yg dapat di kutip dari perbualan telepon tersebut;

1. Oyett jejaka kesepian.
2. Oyett perut boncit.

sekian.

adiepot said...

KASIAN INCIK BADRI. DIA TAK TAU DAH SETAHUN AKU MIRA NONIE LOBBY SI OYETT NI PEGI GYM. TAK MAKAN PUNYA.

paiseh said...

kal telor lu stabil apesal awek tu tak sangkut? hahahahahaa..!!

tasekM said...

buat part time kerja sawit sudah.... he he.

mrblind said...

badri nak tolong lu tu..pergi la wei..baru slim

oyett said...

kepada this.is.not.me,
wa kan kental...mane bole goyang...DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada m'z fara,
oii...boroi2 jgn sebut aaa....DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada buhsann,
haaa..wa kan dah "taf"...DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada mugiwara,
elehh....kalu lu kena pun lu akan buat mende yg sama gak..DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada comment deleted,
pandai lu spiking..DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada demang,
haaa...ni lah badri yg sebenarnya

kepada Hidemichimomotani,
hoi..pepandai jee kan lu nih...DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada adie,
weih...aku berminat laa nk g gym...cuma takde masa jee..DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada paiseh,
wa stabil laaa..sentiasa stabil..DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada tasikmerah,
mane wa nk carik sawit kt shah alam nih...DEMANG ITU ADALAH BADRI

kepada mrblind,
isk...secara paksaan...DEMANG ITU ADALAH BADRI

mugiwara said...

kahkahkah....wa xbuat wei~
dh insap dh...kahkahkah!!!

oyett said...

kepada mugiwara,
hehehe...rakyat malaya yg sopan