Saturday, January 3, 2009

mari berborak bersama laptop

owh....nk upload gamba lah kt facebook....memang byk gambar wa yg menarik...tanpa di edit, wa tetap kelihatan hensem...tanpa meng ejas ape2 pun wa kelihatan kiut.....


tapi kenape wa takleh nk upload pun...jgn laa termuntah wahai incik laptop ngan kata2 pujian dari wa tu...belajarlah terima hakikat....oii incik laptop!!!!jgn laaaa dengki tak kasik wa upload gamba walaupun sekeping...kuang haja.........oi oi oi....cubelah bertolak ansur sikit ngan wa.........

*siri takleh nk upload gamba di facebook...mengamuk tak tentu pasal..ape nyer bangang laaa connection mlm nih

9 comments:

hanie said...

kehenseman melebihi thp yg mampu diterima oleh incek laptop..~~~

Anonymous said...

Aku pun mengalaminya di opis...
"Ali, internet lembablah!" repot aku pada technician.
"Cable fibre optic merentasi eropah meletop"
"Tahu mana?"
"kawan2 citer"
"Takkan aku nk letak dlm repot, sumber citer kengkawan?"
"ok, encik nanti sy contact TM" jawab Ali.

ain azahar said...

hahahaha....
saba jew la wahai incik oyett....

Al Hadi said...

sabar je la. cuba lain kali

oyett said...

kepada misz.hanie,
hehehe..laptop tu dengki

kepada hidemichimomotani,
ye ke ade fibre optic meletop?

kepada m'z fara,
byk bersabar dah nih

kepada pengejar masa,
makan hati

paiseh said...

gua dapat info bocor dari TM.. masalah mcmni akan berlarutan seketika hinggalah siap projek kabel bawah laut diorg kat italy.. utk completion projek HSSB..
erk... lu paham tak ni??

jane said...

salam oyet...

erer paiseh....bila completednya projek tu ? memang line hampeh!!

ilazz said...

alaa aku slalu kena. Naik nyampah dgn streamyx nih. tapi klu x dek meroyan plak aku..

oyett said...

kepada paiseh,
wah..wa tak paham ape pun...janji wa dpt online suda cukup bagus...

kepada jane,
uikk?

kepada ilaz,
hehehe