Saturday, January 10, 2009

budak kecik yg berborak sama wa

minah nih dtg umah wa...dtg2 jee wa terus bikin panas sama dier....

wa : oi!!!!
minah : eyy!!!janan wat macam tuuu.....mami cakap tak baik...
wa : buat mcm mane????
minah : macam ni...

ahahahahah....wa tunjuk penumbuk sama dier....

wa : kenape?
minah : bedosheee...nanti mami ckp masuk...
wa : masuk mane??
minah : masuk ospital!!!!!!

heeeeeee =)

13 comments:

this.is.not.me said...

ohoho..
len kali ikut cakap mami ye wahai incik Oyett..
ahaha~

shee said...

budak tu comel! hehe

paiseh said...

gua syak lu naikkan jari tengah kat lu punye penumbok tu.. kan? kan..??

mrblind said...

anak gua kirim salam kat minah tu..kalau ada no telefon tu pas-pas la ye.

suriya said...

haha budak ni memang. kalau berdosa nnt masuk hospital. aku ari2 g hospital maknanya aku sentiasa berdosa la yer???

sudah tgk sivaji ka????

m'Z faRa.. said...

aih...
pandai tol budak 2 kan..
lu la..
ajar yg bukan2...

o-y-e-t-t said...

kepada this.is.not.me,
hehehe..sape mami wa???

kepada sheera,
sama macam saya...

kepada paiseh,
tu belom lagik...mungkin 1-2 hari nnt

kepada mrblind,
lu dah mcm zaman dulu2 la plak...jodohkan anak sendiri

kepada m'z fara,
wa kan memang pandai

o-y-e-t-t said...

kepada kuyanden,
wahhh..tertinggal plak nk komen ko..hhehehehe..hehari masuk ospital tu kirenye org berdose ke?

Zavina said...

Heyhh... pandai2 ko taruk nama anak aku 'minah'!! Susah2 aku bg nama best.. kpd sesapa yg ada anak kecik tu, dinasihatkn jauhi anak anda dr makhluk itam ni... takot oo, bole nightmare budak...

tasikmerah said...

hahahaha... jahat la ko nih...

;p

o-y-e-t-t said...

kepada ayong,
ahahahah....kalu aku masukkan bola tenis dlm panpers mimin,agak2 ko dier menangis tak?

kepada tasik merah,
wa baik laaa

Zavina said...

Mula2 dia nangis.. pastu aku rasa ko yg akan nangis sbb aku akan masukkan plak bola tenis yg dah kena kencing tu dlm mulut kau... hahahaa

o-y-e-t-t said...

kepada ayong,
ko memang kejam