Sunday, January 18, 2009

amazing race on 25 jan 09

kepada kawan,
jgn lah lu buang wa sebagai kawan.
wa dah janji nk dtg wa mesti dtg.
jgn risau.
tapi ada sikit lambat aje.
heheh...
peace!!!

nah wa nyer iternary

etd kul 25 jan / 1515 hr - eta phnom penh 25 jan / 1600 hr *
etd phnom penh 25 jan / 1835 hr- eta siem reap 25 jan /1930 hr**
etd siem reap 28 jan / 0835 hr- eta kul 28 jan / 1135 hr *
(all subject in LT)

*air asia
**bangkok airways
-apahal wa kena bersidai 2 jam kt phnom penh tu?agak2 lepas tak nk ngorat awek cambodia?
__________________________________________________________

amacam?ade mcm amazing race tak?wa tny wa nyer captain tadi

wa : capt...wa nk gi siem reap..wa nyer route ini mcm..kul-siem reap via phnom penh..amacam?lu rase ok tak..
cpt malek : ok..tapi jaga2...
wa : ha???kenape??wa tau kt sane still byk periuk api lagik..
cpt malek : kt sana byk hantu

hantu lu!!!

10 comments:

adiepot said...

aku cam jeles pulak tgk acara amazing race ko ni sebab aku nye itinerary straightforward je. eheh.

pastu boleh tak aku nak cakap capt ko tu mmg hantu?

ain azahar said...

hahahha...
hantu apekah itu...???

jane said...

alah yet,

apa ada pada hantu!

zavina said...

elehh.. hantu2 tu blom tgk ko lagi... ntah2 diorg lagi takot ngan kau..

paiseh said...

alaa.. gua tau lu tak takod kan..? dah slalu ngedate ngan cik2 antu kat opis kan..??

.farah. said...

lu kije ape sebenornye ni?

mrblind said...

phnom penh.jangan lupa melawat candi burobodo..hahahaa

tasekM said...

dengor cerita israel nak bom phnom penh pulak.

hahahaha...


;P

cj7 said...

[baca pesanan ini dgn lagu pulanglah]nanti ko pergi,ko catat perkara yang aku cakap ni eh..hotel ko tido ade brape tingkat.pastu setiap tingkat tu wujud ke x..silakan check di lift..

oyett said...

kepada adie,
hehehe...apa lagi..jom laa tag team ngan aku amazing race siem reap plak..hheheheh

kepada m'z fara,
hantulis blog

kepada jane,
ada hantu yg cantik

kepada ayong,
isk ko nih...aku hantar bang ipin kang

kepada paiseh,
hehehe....mana lu tau nih...

kepada .farah.,
keje utk carik makan

kepada mrblind,
burobudo tu kt indon

kepada tasikmerah,
hoii...israel tak tau phnom penh tu kt mane pun

kepada cj7,
uiii....muluttt