Thursday, October 30, 2008

kenape wa marah ngan kakak pos opis

meh sini wa jawap nape wa marah...kakak pos opis tu ckp dier tak leh kasik wa rebet...mcm sial...dgn alasan............


wa balik umah..wa check mykad wa...ok je rupenye...menggelabah btol...


hahhh...hambekkkkkk.....mykad wa dier ckp cacat...kecik hati wa...dah la duit rebet tak dapat...bole plak dier dok tayang kt org pos yg lain...lu main2 kan perasaan mykad wa laaa kakak pos opis....marah nih....

21 comments:

DarabDua said...

gua syak kak pos opis tuh jeles. maikad dia patah dua. tuh dia klasifikasi maikad lu sama macam kategori maikad dia.
haha~

@tune® said...

tu kire rosak ke?
rosak akhlak la akak tuh..
xpasal2 gua lak kene marah kt entry lepas nye comment..
Gampang punye akak post opis...
bgjer la rebat t kt lu ..
cait!

paiseh said...

kenapa ada jari kat gambo maikad tu..??
try laa bukak.. kompom maikad tu berseri2..

missjaye said...

gile burok hoke urkad ko.kalu aku jadik kakak tu pon aku tamo terima.kahkahkah.rupe urkad ko tu cam kena gigit tikus.

o-y-e-t-t said...

kepada darabdua,
wa tak syak ape2...tp yg PASTI...diulangi yg PASTI kakak pos opis tu tak cun

kepada @tune,
heheheh...marah laa sebab tak dpt nk belagak ngan rebet...wa ade marah sama lu ke??hik hik hik

kepada paiseh,
wa memule xnk tutup gamba tu..sebab mmg wa tau pasti akan berseri..tp cmner bole tertutup plak...heran wa

kepada missjaye,
mane ade kena gigit tikut..kt dlm laci makcik cleaner ade laaa tikus

Ojie said...

hahaha patutla..sori la beb tp gua mmg nk gelak je tenguk kad lu nih..kat hujung2 tuh reput ke hape..huhu

Ojie said...

eh, kita lahir bln sama la..hehe

Pengejar Masa said...

patut la lambat hahahaha

o-y-e-t-t said...

kepada ojie,
haaaa...baru lu tau nape wa mengamuk...kesian mykad wa tu

o-y-e-t-t said...

kepada ojie lagik,
lu ke wa yg lagik tua dr lu??ahahahah

kepada pengejarmasa,
haaa...tu pun nk berkire ke??tak patut btoi

suriya said...

apsal mykad ko cm kena gigit dek tikus je. ke digigit momot??? atau faizal tahir??

o-y-e-t-t said...

kepada kuyanden,
persoalannye kenape mykad tu bole jd cmtu??aku pun heran...nnt aku try kasik kt momot tgk dier gigit tak

ilazz said...

ko makan pe ic ko tu ?

~huhuhu~

o-y-e-t-t said...

kepada ilazz,
ahahahah..momot yg curik2 gigit kot

mrblind said...

gua pun dah tekanan ni..kita senasib..lu baca sini..

http://mrblind.blogspot.com/2008/10/orang-kata-kalau-gatal-tapak-tangan.html

ayeen said...

huhuhuhu...sedih wa tgk mykad lu..tu baru mykad yg lu simpan beberapa tahun...lom lg surat branak lu..kalu lu simpan sendiri surat branak...mau tgl secebis jek surat branak tu

o-y-e-t-t said...

kepada mrblind,
ahahah..wa kan dah komen kt entri lu tu..tp wa nye kes lagik keji...prejudis terhadap mykad wa

kepada ayeen,
wahahahah...mcm sial kan mykad wa..nasib baik lu tak mintak tgk time kt class dulu..selamat wa

Pecah Kepala said...

kata laa lu bawak lori sama itu akak,

apasal mykad lu teruk benor dude?

o-y-e-t-t said...

kepada pecahkepala,
ahahahah...momot gigit mykad wa

Ki Moira said...

ko mkn ke mykad tu hahha

o-y-e-t-t said...

kepada mira,
momot yg gigit...heheh