Wednesday, October 29, 2008

segmen cerita : most wanted

di dalam sebuah jail, ade 3 ekor banduan....tibe2 masuk lagik sekor banduan...muka sgt lah crook...ade parut2 yg banyak..badan punye lah bagak mcm king kong...rambut panjang...tangan penuh tatoo.kerek jee masuk dlm sel tu....memang gerun laaa 3 ekor banduan asal tu...sesi berkenalan..................

banduan baru : hoi beruk...ko masuk dalam sebab ape ha?

banduan 1 : sebab...sebab merogol...kena 10 thn

banduan baru : lu pulak kera..sebab ape?

banduan 2 : kes bunuh brader....

banduan baru : ko pulak siamang...pasal ape merengkok dlm jail nih??

banduan 3 : sama ngan dier bang...kes bunuh...

banduan 1 : abang plak kes ape??muka ganas mcm nih...mesti ade kes besar nih..abang nih most wanted ke??

banduan baru : tengkorak korang most wanted

diam........

"wa kena kantoi sebab isap rokok kt petrol pump"

9 comments:

paiseh said...

jenayahnya hisap rokok..!

o-y-e-t-t said...

kepada paiseh,
yup...wa tgk poster tu td

UXOP said...

isap rokok tu xpe lg,jgn mcm bai tu dok atas tangki moto ms isi minyak tu..heheheee

o-y-e-t-t said...

kepada uxop,
ade ehh...wa tak tau plak ade org duduk atas tangki moto time isi minyak

.farah. said...

peh tak saspek langsung dekat pam minyak.

Qaseh.Darwisy said...

hemm...mmg ganas gila ah...mmg kena penjara eh isap rokok kat public??dasat!

o-y-e-t-t said...

kepada farah,
merokok membahayakan kesihatan..tapi sedappp

kepada qaseh,
haaaa..wa pun baru tau kalu isap rokok kt public bole kena jail

UXOP said...

ader..dlm iklan tv pun ader..siap pakai helmet tkde spun lg

o-y-e-t-t said...

kepada uxop,
wahhh...wa suda ketinggalan..takleh jadi nih.......