Monday, October 20, 2008

konflik

hari nih hari senin...wa menci hari senin nih..dah petang dah nih...keadaan mcm biasa...hari ujan2...siap ade efek kilat ngan petir lagik....tibe2

incik ibu : oiii...tutup pc tu..meletup kang...

jgn salahkan wa yee..wa nk tulis panjang lagik nih...tp dah ade arahan suruh tutup..wa pun terpaksa laa berenti setakat nih...nanti dah tak ujan lagik wa sambung tulis lg yee..

notakaki : alasan!!!

9 comments:

Qaseh.Darwisy said...

wei...x keje ke?

ponteng ehhh??

alasannnn...

o-y-e-t-t said...

kepada kaseh,
wa keje smlm smpi pkol subuh...siapa mau ganti hari ahad wa ni??hhehehe

tJ said...

buleh siap reply plak tu... sungguh la musykil... betul ke ada kilat nie..???

Qaseh.Darwisy said...

ahhahhaaa..kilat dia buat sendiri la tu tj..gelak lagi...hhahaa...

o-y-e-t-t said...

kepada kak jah,
kilat tu kejap ade kejap takde..bile time takde kilat cepat2 on laptop balik...kalu ade cepat2 off kan

kepada qaseh,
prakata alasan kt notakaki tu menjelaskan bahawa wa dah kembali men serdakkan diri...

suya said...

hahah...encik ibu anda sgt berkuasa.perempuan mmg hebat!;p

o-y-e-t-t said...

kepada,
memang..perempuan berkuasa dirumah saya...sebab hanya incik ibu saje yg pompuan di dalam umah ini

UXOP said...

Ooo..aku faham...dia bgtau camtu sbb kau guna karen bnyk tp tak mao bayar bil TNB..heehe

o-y-e-t-t said...

kepada uxop,
heheheh..agaknye kot...pasal tiap2 malam aku tgk tv smpi lena...kena marah jgk