Thursday, October 16, 2008

kepada agas2 kecil

oiii budak2 kecik..poyo2 jeee ckp layan band the changcuters....lu org ade pernah ke amik gambar ngan dorang???mesti takde kan...setakat tau 1-2 lagu jeee baik tak payah..tu pun nasib baik kuar kt radio...kalu tak smpi tua laa lu tak tau pun pasal band nih...

nota kaki kiri ke kaki kanan: betapa lamanya wa dah layan band changcuters nih...buktinya wajah wa yg cukup muda belia ketika itu

6 comments:

Zavina said...

haaa.. siap sedara lagi dgn'kibil' kan?!!

o-y-e-t-t said...

kepada ayong,
haaa.."kibil" kecik..hahaha

- w.E.r - said...

kau perasan tak..badan kau yg paling besar kat situ??

o-y-e-t-t said...

kepada tat,
aku sangat perasan...perasaan gemok tu makin meluap2 sejak aku ckp nk start eksesais dr bulan april 2006 lagik

suriya said...

waaahh..ko cam sgt besar di perut. cin kelihatan muda. seluar adik masih belum kecik di bwh. yan plak maseh sama mcm 'pagiiiiiii'. muahaahhaha

o-y-e-t-t said...

hehehehe.....tu la buktinya kitorang layang the changcuters time zaman kitorang muda2 belia lagik