Wednesday, October 22, 2008

kuiz

ape yg lu buat bile lu beli sebijik nasik lemak yg gemok dgn pilihan lauk lauk mahal..lauk sotong ngan paru ngan telur goreng...pastu time lu nak mkn kt opis tibe2 nasik lemak gemok tu bertukar menjadi mee hoon goreng yg hanya bertemankan sambal?

a) memaki hamun makcik cleaner
b) mengutus surat kepada pihak pentadbir
c) mula membukak yellow pages utk mencari peguambela yg handal
d) berlari lari anjing..tau2 jee dah ade kt umah
e).....................................................

nota kaki : sila isikan jawapan anda diruangan e) jika tiada satu jawapan yg berkaitan

14 comments:

sheera said...

e) pegi balik kat gerai tu n tuka. (rajin laa sgt kan. haha)

o-y-e-t-t said...

kepada sheera,
kedai tu jauhhh...memang tak rajin

alif-mikail said...

e) makan aje..
rezeki ALLAH (intonasi sila buat bunyi suara Labu dalam Filem Labu Labi ye)

o-y-e-t-t said...

kepada alif,
baik boss

UXOP said...

pegi kedai tu,pastu ngorat makcik/pakcik/anak dia ke yg jual nasik lemak...pastu msti tiap2 ari kau dpt nasi & lauk lebeyyy (tkpun mee hoon lebeyyy)..

o-y-e-t-t said...

kepada uxop,
tak berselera wa tgk makcik tu..serabai jee wajah..nasib baik nasik lemak dier power

nonieUzaine said...

hah makcik serabai tapi nasik die sedap..!!!
hah...jaga-jaga...jaga-jaga encik alien..

o-y-e-t-t said...

kepada nonie,
haaa..hari tu bole makcik serabai tu nyanyi lagu jom heboh..kecoh maut

nonieUzaine said...

haaa...mungkin lagu jom heboh tu lah dienye mandrem...

o-y-e-t-t said...

kepada nonie,
tak kesah laaa kalu lagu tu dier nyer mandrem..janji bukan suar dalam dier...goli den...mesti gedabak nalaaa punya

suya said...

mkn dulu.
bungkusan ketas tu bwk balik kat macik jual tuh.soh die ganti balik.

o-y-e-t-t said...

kepada suya,
ajaib tak mee hoon yg bertemankan sambal tu tibe2 ade ikan keli masak cili...wa pow makcik cleaner nye bekal

suya said...

hahah..baik betol ko ngan macik cleaner tu kan...

o-y-e-t-t said...

kepada suya,
oiii...jgn ckp mcm tu..aku tak suke..aku tak ngam langsung ngan cleaner tu