Tuesday, October 14, 2008

mari kita komen utk caller nih

dj : amacam hari anda hari ini..hangat ke tidak?
mangkuk : hari nih ade hangat ade tak hangat..
dj : mcm mane tu??
mangkuk : hangat tu sebab kitorang dah setel presentation...penat bersengkang mata 2 minggu nak buat presentation tu..akhirnya berjaya jugak mem present walaupun 5 minit je..
dj : oooo..yg tak hangatnye ape plak?
mangkuk : yg tak hangatnye bile lecture kasik komen yg teruk..ckp tak bagus lah..takde point lah..penat tau kitorang 2 minggu tak tido semata mata utk 5 minit punye presentation tu..itu yg kitorang dpt......
**************************************************

senang cmnih lah...dah ternyata pun lu memang mangkuk hayun...tolol....dah tentu2 laaa lu bodoh..sebab tu laa lecture lu ckp lu nye presentation mcm palat..sbb lu bodoh..pastu lu jgn laa ckp dgn 2 minggu lu nye preparation tu patutnye lu bole dpt pujian...hakkk pttuuiii!!!

yaa...wa dgr HOT FM smlm..hihih

3 comments:

o-y-e-t-t said...

komen saya..hhmm...aku benci caller tuh walaupun aku tak kenal

ayeen said...

hahhahah wa pun sama....ada sesetengah caller tu nk jek wa hempuk ngan slipar...ntah apa2 cite ntah..hareemm tak hangat..pastu sore control2 manje...

cabincrew are here not to kiss ur ass said...

patut ah kaler merah kunin.pinau nak baca ok