Tuesday, October 28, 2008

seekers - episod 1

haaa...nih kisah vintage...dulu wa, nas, pojie ngan zul pegi laaa kt highland towers tu...ingin menjadi UNCLE SEEKERS...so kitorang pun naik laaa condo yg tak tumbang lagik tu.pegi sane naik keter nas..disebabkan sistem pencahayaan adalah kurang iaitu hanya memakai lighter cricket je, maka operasi utk naik smpi ke tingkat yg paling tinggi dibatalkan..mcm mane bole lupe nk bawak torch light....so dlm perjalanan balik ke keter nas, tibe2 jee wa ade mcm terbau bau kemenyan...dah laa kt lorong tu sempit..bau kemenyan kuat plak tu..wa siku kt badan zul...zul suruh diam jee...smpi jee kt keter bile dah agak2 jauh wa mula berkata kata "weihh...lu perasan tak time kt lorong tu ade mcm bau kemenyan?" tanya wa bersungguh sungguh..zul pun menokok tambah.."ha`ah laa..aku yg jalan belakang nas nih pun ade gak bau...kuat giler..aku malas laa nk tegur time tu jugak"

tibe2 nas selaku driver pun mencelah..."ooo...ye ke...ade bau ekk???aku tak perasan laa pulak...kuat ke bau dier???sorry la kengkawan"......

mcm gampang kan..kentut bau kemenyan...haram jadah punye anak zainal

8 comments:

@tune® said...

ye ke kentut?
ke bau asap mat pit kt situ?

tasikmerah said...

makan beras cap apa ni kentut bau kemeyan ni hah?







:p

o-y-e-t-t said...

kepada @tune,
isk..mane ade org lain kt situ...dah si driver tu yg mengaku..kalu buat2 mengaku tu tak tau lah

kepada tasikmerah,
hahahaha....beras expired kot

DarabDua said...

tak senonoh benar peel driver tuh.
haha~

ayeen said...

hahahhahahhaha kemenyan..oh kemenyan..hahhahahha

o-y-e-t-t said...

kepada darabdua,
ya betol...bukan tak senonoh lagik tp dah tahap gampang

kepada ayeen,
nasib baik bau kemenyan...kalu bau ayam goreng cmner??

Qaseh.Darwisy said...

hhaaahhaa..gila..tibai makanan ringan yg bernama kemenyan kot..

o-y-e-t-t said...

kepada qaseh,
roti canai kot?