Tuesday, September 2, 2008

kemalasan yg sejati

pemalas pemalas pemalas......

tajuk yg cukup sakit hati....ade laaa sorang makhluk tu...dah laaaaa pemalas....satu keje pun tak buat....iskk...berapi jeeee hati wa.....bile citer dierlah raja, dier la gopal, dier lah siva, dier lah muthu....kutu terbakarrr jeeeee......tp keje satu hapah pun tak jalan....dah laa busuk bau longkang....buat keje lembab...tapi kalu bercerita,mengumpat..fuhhh...lajuuuuu...mcm enjin v-tec turbo twin cam v 10......pundek btolll....lu tunggu aaa...wa dpt hp lu memang wa amik senyap2...pastu wa pegi kt write msg wa tulis "ON HANTU" dan hantarkan ke 32999..biar lu terkencing2....bukan sebab takut tapi sebab kena cas rm 3 setiap kali dapat sms....hanginn jeee brader......


p/s: dier ade frenster...tp tak tau cmner nk gune....memang BENGAP!!!!!!

2 comments:

- w.E.r - said...

haha..giler arr..kau dh jadi penulis blog skrg...dh mcm RAJA PETRA la pulak kau ni...

o-y-e-t-t said...

heheheh....sebab ade laaaa sorang member tu ckp kalu mengutuk pakai blog, tak bedosa sebab ko tak ckp ape2...hahahah