Tuesday, September 2, 2008

perrrrgghhhhhh......

hati wa panasss jee...sebab td time nk bukak pose, wa g la kedai kt RESTORAN SYED SEKSYEN 11 SHAH ALAM.... hanjingan btol....sebab selamba jeee dier jual rokok dgn harga baru...yg 14 rm 6.50...yg 20 rm 9...cilakak...wa pun beli laaa yg paket 14....mlm tu lps bukak pose, adik wa kasik tau satu brita yg memeranjatkan...kalu tokey kedai syd tu mati sebab cirit birit tu tak memeranjatkan laaa...wa terperanjat sebab dier ckp kt kedai lain rokok masih harga lama lagik....hantu btol.......dengan sebeberapa pantas wa nk bersiap nk pegi belasah mamak kedai syed tu...tp tak jd sebab tetibe jee wa terpikir..kalu wa belasah mamak tu smpi mati, nanti sape yg nak buat nasik beriyani lagik..dah laaa nasik beriyani kt kedai dier tu sedap....

tapi memang tak berhati perut,limpa,usus,jantung,paru2,ketiak,celahan kangkang btol laaaa dorang nih...menaikkan harga barang dan membebankan pengguna2 harian....rokok dah naik...hari tu wa g pasar malam...harga kuih pun dah naik...lu bayangkan laaa popiah seketul smpi 70 sen...gile ape...tu blom lagik wa g roger harga makanan2 kt bazar ramadhan....mesti ade harga yg AGAK2 KELAKAR punya...

p/s : oleh itu,utk menjimatkan duit anda, anda pergilah ke pasar ramani....sape itu encik ramani???hanya a-loq aje yg kenal.....hahahaha

6 comments:

Zavina said...

Ni pehal lak nama ramani kluar nih?? A-loq?! wujud lagi ke jemalang tanah tu??

-Ayong-

o-y-e-t-t said...

heheheheh........ramani....aku tegelak bile dgr nama dier....a-loq tu ko kena tny yan....hehehehe

Bai said...

apa kata papa benti merokok, budget utk beli rokok tu boleh buat beli popia...boleh beli byk lagi tu... :)

o-y-e-t-t said...

walaupun popia itu berbentuk seperti rokok...tapi bile dibakar ia tidak mengeluarkan asap..hehehe...waaa...kejam laaa rokok nih naik secara tiba2....

~chacha~ said...

siap sedia dgn kepulangan saya ke sah alam hujung minggu ni..
sila bawak saya pusing2 ke PARAM..

o-y-e-t-t said...

kite pegi param dimana???sila sila calling2 sedare2 mu ini