Thursday, September 11, 2008

wa salute laa sama lu bob!!!

sbnrnye wa tanak citer nih..tp terase gatal plak nk crite..memule terase takut.pastu tibe2 jee terpikir secara total dan genius....takpe..memang dier takkan tau punye...en bob mane pandai nak bukak blog wa nih..apatah lagik nak bace...

bob...kenape wa panggil bapak wa bob..sedangkan nama penuh dier mengikut kad pengenalan adalah bahari abdul ghani...cmni...wa pun tak igt laaa bile tapik time tu yg wa igt wa skolah darjah darjah lagik....time tu wa ngan askar2 wataniah ngah duduk tgk tivi kt hall umah...tibe2 member bob nk semak plak dtg...wa pun ok je la kan..

oooo..rupe2 nye member dier nih..kengkawan time2 bujang dulu..zaman2 rambut afro..zaman bob mengajar kt terengganu tu..ooo..zaman nih wa mane laaa wujud lagik..en bob pun tak kawen lagik masa tuh...so berborak sakan laaa bob bersama sahabat baiknye tu....

tibe2 wa terdengar dialog ni "eh bob,mu ingak dok agik mende.......bla bla bla",becoknye hamba Allah nih berborak...haaa..asal dier nk panggil bapak wa je dier sebut bob...wa pun heran laaa..

pastu bile dier dah balik, wa pun tny la kt bob "kenape eh dier panggil lu bob?"...pastu bob pun ckp tu la nick name dier time dier bujang2 dulu..pastu dier ckp dier tanak pakai nama bob tu lagik..oooooo...baru wa tau....

akan tetapi wa telah tukar itu revolusi..wa tetap panggil dier bob jugak...smpi la ramai org memanggil bapak ku ngan nama bob..kini ia telah upgrade satu tahap lagi.."hj bob"

dah..pasni kalu org tny wa nape wa panggil bapak wa bob, wa jawab sebab dier tu ROCKSTAR

9 comments:

suriya said...

yeahhh hj bob seorang rockstar yg sgt bangga dengan nasi beriani masakan isterinya...salute sama incik bob!

o-y-e-t-t said...

ahahahaha...tibe2 je rase lapar

Zavina said...

'atuk bob' bak kata mimin... dia atuk sedara ' bobop pepes'...

o-y-e-t-t said...

ahahahaha......nasib baik nama bob...kalu nama dier gumby?

- w.E.r - said...

gua igt lagi ayat bob...
"PUNAISEHAT" = penasihat!!!!
hahahahaha.......

AMENOZIMA said...

bob ok lagi, ada org sini panggel bapak dia 'yan' sebab 'yan' = bapak dlm bahasa melanau bintulu

o-y-e-t-t said...

kepada tat,
ahahaha...aku pun dah lupe cmner ko bole ingat..punaisehat..

kepada ami,
yan tu kamek punya askar wataniah no2...dah takleh nk pakai utk bapak plak

tJ said...

naper lamer tak update nie... ke awak dah kena tangkap ngan encik bob... hahaha...

o-y-e-t-t said...

bukann...sebab byk keje..
ok..mlm nih ade laaa 1 -2 entri..kottt...heheheh