Tuesday, September 9, 2008

sayang...i mintak maaf.......

kepada sayang,
bukannye niat wa nk menduakan lu...tapi dah namanye naluri jantan...wa pun ade citarasa sendiri...wa pun nk yg terbaik..bukan lu jee nak yg terbaik..memang dulu wa ngan lu selalu bersama...tapi sejak kehadiran DIA, wa seakan2 lupakan lu..alaaa....tapi wa bukannye jenis habis madu sepah dibuang..

memang maaf bebanyak laaa..dah lama dah wa membiarkan lu..wa buat2 bolayan kt lu..tapi wa tau..lu nih memang penyabar orgnye...

tak kusangka kita akan bersama sekali lagi kan...malam tadi..heheh..bernafsu jee wa tengok body lu time tu....tapi tatkala wa ngah gersang nk bersama ngan lu, bole plak lu buat perangai....takpe laa..wa terima jee..maybe balasan utk wa kot....tp takpe sayang...esok masih ada....

yg benar,
-insan hampa-

cilakutek....bole plak lu nk pancit time wa bersemangat nk pegi semayang terawikh...ahahaha...kelaka nk mampos..dah laaa besemangat nk g semayang..pembonceng utama adalah saudara yan....memula ok jeee...pastu nk g isi minyak dulu...pastu nk isi angin plak...ye laa..ade laaa dekat setahun lebih wa tak bawak KAK SU (kakak suzuki)...ngah baik nye isi angin, wa tgk angin tak masuk2 kt dlm tayar...wa pun heran...agaknye dah biol kot pam kt esso nih..takpe..kt sblh ade caltex...try kt sane plak....wa pun menghensot g caltex...pun same...tibe2 baru wa perasan ade mende terkeluar kt celahan tayar belakang..dah rupe
"KEL OR CI" plak...cilakak....tiub dier dah reput...bole plak tekeluar trek...hehehe...lu bayangkan la berape lama wa tak bawak moto tu smpi tiub dah reput...tu blom lu tgk body dier yg berhabuk tu..perrrggghhhh...bole buat tayamum...saudara yan plak telah terjumpa sahabatnye kt caltex...dan dan terus g minum meninggalkan abangnye menanggung malu membawak moto dgn keadaan pancit..hampehh....


kalu lu nk tau apa itu kel or ci,lu teka laaa sendiri..tp kalu beriye2 sgt nk tau, lu sms wa..nnt wa kasik tau..heheheh...lucah lucah

lu tgk laaaa sikit punye berkarat rim moto wa tu...ni kalu jentik sure bersepai..bukti tayar moto pancit telah didedahkan kepada umum

nota kaki : kepada ibu dan bob...wa bukannye tanak g terawikh..tapi keadaan tak mengizinkan..esok2 wa pegi lah yee..yg penting nawaitu dah ade...

8 comments:

suriya said...

elehh..alasannnnnnnnn~ huhu

o-y-e-t-t said...

kepada kuyanden,
bukannnnnnnn...memang dah nk pegi..tak caye bole tny saudare yan...dier ngah minum kt kedai mamak ngan kawan dier tu

wawa said...

kehkehkeh alaaaa bulih jer nak tuka kakak savvy pulak kan ... :P

:: goli aku surat atas tuh... huhu bengong aa ko

o-y-e-t-t said...

hehehe....nk tukar cmner...lepak kt caltex jee dah dekat setengah jam...ape crite nk g semayang?

Zavina said...

kalu niat kuat, smayang je kat caltex..

o-y-e-t-t said...

nak semayang cmner...takkan laa aku nk suruh si "penyedut" jadik imam kt caltex tu..huhuh

~chacha~ said...

haha..bagus betul ada adik mcm yan tu kan..

o-y-e-t-t said...

itu kacang lupakan kulit..lebih kurang taik lupakan jamban la jgk