Saturday, September 6, 2008

penghibur hati wa ketika lapar


minah ni dtg umah wa..pastu ngan gaya belaREM, terus main game dgn gaya begini....wa pun tanya lah dier

wa : oi..ngah main game ape tu??


minah : bobop - pepes (spongebob square pants)

akibat digelakkan dgn kuat sebab pelat, maka............

berpura2 menangis...ahahahahah.......

6 comments:

mrbudie said...

kalau hard disk komputer aku (library gambar mimin) ni rosak pun aku tak risau pasal korg adik beradik dah banyak koleksi si mimin, siap kasi posing istimewa lagi tu, wunderbar !

o-y-e-t-t said...

hehehehe....tp tak byk sgt....ade laaa jgk

suriya said...

budak kenit yg suke posing. belaREM sungguh! tp sekali kena sergah ngn faizal tahir berair mata..huhuhu

o-y-e-t-t said...

setau aku yan pun penah kena sergah ngan faizal tahir...berair mata gak dier tu....
faizal tahir : kenape ketiak awak ade misai????
yan : *berair mate*

Zavina said...

soalan 'kenapa ketiak ada misai' tu, bukan stakat berair mata... nak kluar kencing pon ada... dol punyer faizal t*t*k....

o-y-e-t-t said...

hehehehe......tggu dier nyer ketiak plak bermisai...pastu try tny dier
"kenape ketiak awak ade misai???"